Turist ända in i själen

Det finns nog ingen som är så pinsam att vara med på ett nytt ställe som mig. Jag tar kort på allt, hyperventilerar när jag ser spårvagnar, ber folk ta kort på mig vid skyltar osvosv. Himlans jättelik min mamma är vad jag är!



Men seriöst. Dom har en inomhuspool. Dom har bastu. Dom har en diskokula som är 1,2 meter i diameter och som består av 45 000 glasbitar. Dom har Göteborg. Chalmers har ALLT! Förutom tyska. Jag älskar tyska. Jag måste läsa tyska. Jädra chalmers.

Fick en fråga också angående detta
Svar: Jag vill vilja plugga där. Det låter sjukt, men jag vill jättegärna vilja det. Allting är underbart på Chalmers, det verkar som en helt sjukt bra skola och Göteborg som stad lockar som fasen. Chalmers har också ett gott rykte på arbetsmarknaden när man är färdigpluggad. Chalmers är perfekt, MEN DET FINNS INGEt PROGRAM JAG VILL GÅ DÄR!! Dom har "Industriell Ekonomi", men jag vill läsa "Industriell Ekonomi Internationell" med tyska och det programmet finns bara på LiU (Linköpings Universitet) RÖV
Så Smarre, nu vet du! Och som tack för din medverkan drar jag till med en finfin länkning till din blogg!

En turistbild eller fem

NI GLÖMMER INTE TÄVLINGEN VA? AVSLUTAS IMORGON

Kommentarer
Postat av: Smarre

Haha tack :))

2011-11-13 @ 13:32:00
URL: http://nattstad.se/smarre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0