Kom igen nu Adam, dags att vinna fler tjejprylar!

TÄVLING PÅ G!


Okej, nu improviserar jag lite här, har kommit över ett perfekt pris men har ingen tävlingsidé..
Nåå, jag har ju redan testat era paint-skills och jag vet hur grymma ni är på att knäcka mina rebusar.. jag kan ju inte ha en win-win-tävling eftersom det bara finns ett pris... 

HAHAHA ÅÅÅH NU VET JAG!! Tills på onsdag (när detta inlägget publiceras) ska jag ha trixat ihop en fan-page på Facebook. Alla ni som älskar min blogg mer än ni älskar er själva får (först och främst skaffa FB för annars tänker jag inte ge er nått jävla pris, och sedan) gilla den här fan-pagen!

Såhär tävlar du alltså:
1.
Gå in och gilla Inadequacy på Facebook (tryck på länken för att komma direkt till sidan)
2. Kommentera det här inlägget och säg en sak du gillar med dig själv. Det kan vara vad som helst! Är du supergrym på fiol? Har du världens snyggaste rumpa? Gillar du dina smilgropar? Skrattar du ascoolt? Är du snyggare än din tvilling? TELL ME!
Om man gillar sina tånaglar och skäms för att berätta det i en kommentar som alla kan se så kan man maila om man vill ([email protected])

Man måste genomföra både 1 och 2 för att vinna, och jag väljer den jag tycker har bäst motivering till nr 2, alternativt så lottar jag!





Själva ringen man trär fingret i är inte stel utan utdragbar, så den passar i princip alla (om man inte har spaghettifingrar typ)



Om du som tävlande bor långt åt helvete bort från mig så får vi väl lösa det om du skulle råka vinna!

Detta gör att jag köper gillare till min fan-page (hihi I'm so evil), samtidigt som ni kan vinna en ring från Style by Tyra! Jag fick ringen på köpet när jag handlade en annan ring och lip plumper där, men eftersom jag bara använder smycken i silver så har jag inget som passar till den. (And let's face it, I'd never give you anything I like!!!)

Tävlingen avslutas påååå.. söndag drar vi till med! Hit me :)









Kommentarer
Postat av: Lizette

Jag gillar mest att folk säger att jag liknar dig ;)

2011-11-09 @ 20:22:58
URL: http://lizzieliette.blogg.se/
Postat av: Borgen

Jag gillar att jag lever i min egen lilla bubbla...kan gå förbi kompisar till mig och inte se dom trots att jag kollar på dom...you know what I mean, Ellen ;)...nackdelen är ju självklart när man träffar nytt folk som inte förstår sig på mitt "bubbelsyndrom", utan tror att jag är en efterbliven dissare eller nå't...tur att du känner mig så väl och kan förlåta mig för de gånger jag går förbi dig på bussen :*

2011-11-09 @ 20:35:25
Postat av: emmmmma

jag gillar att mina näsvingar fladdrar när jag skrattar :)

2011-11-09 @ 20:39:39
Postat av: JåniMackarååååni

det jag gillar bäst med mig själv är min bästis Eli <3 hihihihihihih love you puss!

xoxo jåååååååååååååni

2011-11-10 @ 17:25:56
Postat av: danish

jag är numera förvånansvärt bra på att ta bort fläckar med vanish

2011-11-13 @ 12:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0