Det här är fan anledningen till att jag bloggar

Tävlingen är avslutad, och jag är helt fascinerad av hur kreativa alla bidrag är! Hahahah detta är definitivt den bästa tävlingen jag har haft, sjukt kul att se att folk faktiskt lägger ner tid och energi på att skriva mitt namn.. hahahha!
Men hursomhelst, här nedanför ser ni samtliga bidrag som inte vann.


David Kallin:



Timmy Pettersson (Dansken):


Maria Borg (♥!!):




Anton Geijersson:


Carmen (carmens blogg) :



_____________________________________________________________________________________________

Och så till det vinnande bidraget, det mästerverket som utan tvekan föll mig i smaken och som beskriver mig helt och hållet! Vinnaren av mina USA-shorts är ingen mindre än Adam Kämpe och KOLLA HUR JÄKLA SKILLAD KILLEN ÄR PÅ PAINT!!







______________________________________________________________________________________________

Seriöst, den här bilden åker dirr upp på Facebook!!


Stort tack till alla medverkande, älskar er lite mer än alla tusentals andra läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0