Jävlar va fel jag hamnade...

I morgon onsdag ska jag till Linköping för att göra ett 2-dagars studiebesök på universitetet. För att vara snäll mot er no lifers så tänkte jag berätta om det här och då tänkte jag att jag skulle googla fram en fin bild på skolans logo, så jag gjorde såhär:

1. Tryckte upp en ny flik på min webläsare
2. Skrev google.se i adressrutan
3. Skrev Liu på Googles sökfält (LiU = Linköpings Universitet)
OCH DETTA ÄR VAD SOM PLOPPAR UPP!


Kinesiska porrbilder, vilket jäkla sätt att marknadsföra sig på som skola!!!!!!!

Jaja, till Linköping ska jag iaf, och det kommer, förutom studiebesöket då, innefatta en massa gratis mat (bl.a trerätters och hotellfrukost (!!)), övernattning på Best Western Hotell, finsittning samt utgång och alkoholintag. FETT NICE!!!

Jag ska lätt ta en massa coola foton som när vi var på Chalmers Tekniska Högskola i GBG, you gotta love dem turistbilder <3
FÖRÖVRIGT VILL JAG POÄNGTERA ATT JAG ÄR DUKTIG SOM BLOGGAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0