Från mig till er

Denna utomordentligt ospeciella tisdag som inte betyder någonting alls för någon i hela världen tänkte jag presentera vinnarjävlarna på bloggen. Japp så gör jag

Vinnare av fulklapp den



17:e december; Adam kämpe (han fyllde år då och därför behövde han inte ens medverka för att vinna)
Du vinner ett trött gammalt datorspel! Fick det i min MaxBox på Max(förlåt Mc), men hade redan ett så du får detta!






18:e december; Danny D (ja Dansken, jag har 58 tänder. Helt rätt!!!)
Du vinner den här hudfärgade saken







19:e december; Här fick jag in 3 rätta svar, nämligen dessa:


Dock så har jag bara ett exemplar av priset i fråga, så bara en av er kan ju vinna. X faller bort automatiskt eftersom denna lilla revolutionär inte vill vinna. Av Jååååååniiiiii och Julia så måste jag säga att Jååååååniiiiiis är av snäppet högre kvalité eftersom hennes bidrag innefattar ett försök att förklara mönstret i vilket tävlingsinläggen kom upp. GRATTIS JONNA DENNA ANSIKTS-BUS:EN VINNER DU


20:e december; Maria Borg
Du har "redan" fått ditt pris, dvs dessa shorts från Monki





Antonias pris kommer att läggas på posten imorgon och tävlingar vad gäller 21 - 24 december kan ni glömma. fan va tråkigt det var att ge bort saker


So long suckers ha de gött och ta hand om er för ingen annan lär väl göra det 










Kommentarer
Postat av: Antonia

Haha bäst! Tycker dock minsann att du kan uppdatera liiiiite bättre! (aaaa)

2012-02-15 @ 08:59:12
URL: http://antoniiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0