Zipperall

Den här trillade ner i brevlådan igår (Jag driver inte när jag säger brevlådan. Dom hade alltså tryckt ner den så gott det gick istället för att lämna den på posten som man brukar göra..) Men vad gör det?! Den är sjukt mysig! Jag önskar så att jag var sjuk så jag skulle vara tvungen att vara hemma och ligga och snora i denna hela dagarna.. eller att jag hade haft en pojkvän som precis dumpat mig för någon annan så jag skulle kunna äta Ben & Jerry´s, gråta och tycka synd om mig själv. Så mysig är den, Snyggerallen.
Varför är jag så ful för?

Kommentarer
Postat av: maria

åhh vad söt du är :D jätte fin jU! Är den lurvig i? ;)

2011-09-08 @ 20:21:59
URL: http://flygermedvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0