Tjo Bloggis, hade skolfoto idag

Expressbild.se får av mig 3 av 5 rakblad. 3 rakblad är ganska generöst med tanke på att dom alltid tror att min klasskompis Juan heter Sebastian. Men idag hörrni, så lät fotografen mig göra fula miner på mina enskilda kort. Det borde egentligen få mig att ge Expressbild 5 av 5 rakblad, men fotografen lurade mig förstår ni. Han sa:

     - hehehehehehe, kan du inte se normal ut på en bild i alla fall?
     - okej då *tar in tungan och slutar se i kors med ögonen*

Sen efter att han tog bilderna så vägrade han välja någon av dom jag gjorde miner på :(

Men jag har redan förlåtit honom lite, för han kom från Norrbotten och det var jättesynd om honom när han pratade :/





Gillar denna bilden, är så hårig i ansiktet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0