Return of the monster burger

Hej bloggen! Idag hade jag matte D-prov. Som ni hör på bokstaven D så var det det svåraste jag varit med om i hela mitt himla liv. Så jag, Saga och Maria bestämde oss för att tröstshoppa lite. Saga skulle inte köpa någonting, men ut från Carlings kom hon minsann med en kasse värd cirkus 1000 spänn. Snacka om att suga på oshopping!

Jag köpte tröjan som ni ser på bilderna. Är så sjukt nöjd att den dagen jag gifter mig vill jag spatsera fram till altaret i endast denna. Tycker inte det är mer än rätt att McDonald's-lönen går åt till kläder med hamburgertryck, helt klart bästa köpet på längelängelänge (förutom Zipperallen som jag sover i VARJE natt).

Förutom hamburgertröjan köpte jag även:
  • Vitt brottarlinne (har redan ett exakt likadant men åt apelsin med det en gång och tänkte att jag lika gärna kunde torka fingrarna där eftersom tvättmaskinen löser allt sen. jag tänkte fel)
  • Nylonstrumpbyxor (kommer verkligen inte på något att skriva om dem. eller jo! det var nog snarare ostrumpbyxor för dom hade ingen strumpdel eller så)
  • Gina-Undisar (köper alltid likadana i olika färger. har numera svarta, vita, rosa, annan rosa, turkosa, grönblåa, beiga, tredje rosa, blågröna, röda och blyertsfärgade spets. åh älskar min samling!)
  • Svarta jeans (har redan ett par svarta jeans men jag kom på att jag behövde ett par vars gylf inte spenderar hela sin uppdragna tid till att åka ner)
JAPP, jag fann det absolut nödvändigt att visa 3 bilder på samma sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0