Plus minus noll, right?

Precis käkat lite chokladbollssmet, vilket jag inte ens var sugen på. Visst har man vissa saker man bara gör av ren reflex? Man har liksom en rutin att alltid göra endel grejer och då gör man dom utan att tänka efter ens! Så nu för att rättfärdiga mitt beteende tänkte jag jogga som fan (läs: jogga 10 meter, flåsa som en flodhäst resten av vägen) så jag kan äta mer chokladbollssmet imorgon!

I morgon är det helg, det är den första helgen på en månad som jag inte jobbar. En månad. Detta blir en kompensationens helg, oj vad jag ska kompensera för mitt uteblivna liv.
Den här bilden har ni säkert sett hundratusentals gånger innan, jag har det iaf men intefan har jag tröttnat på mitt snygga ansikte! Btw världens loser-fuling kommer upp imorn, hehe ska tidsinställa det nu dirr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0