Kan man kalla detta för shopping?

Jo jag tror nog det, så det får helt enkelt hamna i "köpa köpte köpt"-kategorin! 

Nu undrar ni säkert vad jag snackar om.. men det är nämligen så att jag har kommit på en idé som går ut på att jag köper läsare! Jag har en massa saker som jag inte använder, de flesta är visserligen mindre värda än ett myggbett, men jag kan ju köpa lite läsare genom att ha dom som pris i en del av mina rebusar och andra tävlingar! Det var skopriset som gav mig idén, och helvete vilken win-win-situation det blir!

Såå, jag ska rota fram lite patetiska grejer som jag inte använder och sen drar jag igång någon tävling eller 2!

(ta inte detta på allt för stort allvar, jag har en tendens att lova att fixa massa grejer i bloggen som jag sedan glömmer bort totalt eller bara ger blanka fan i)
herregud, detta blir "allmänt", "köpa köpte köpt" och "dagens fuling". ALLT I ETT IDAG, JOBBIGT LÄGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0