Dumpad av min egen bror..

________________________________________________________________________________________

Nu till lite viktigare saker: bloggen i allmänhet

Jag har vid ett flertal tillfällen bloggat om saker som redan statusuppdaterats på facebook, och, som nu, printat och lagt upp kopior på facebookgrejer. Detta måste för er kännas totalt jävla galet onödigt, för när jag länkar bloggen på FB så stiger siffrorna ungefär såhär mycket:
-Vilket med min matte måste betyda att ni som läser har mig på Facebook och därigenom många gånger redan har läst den printen jag lägger upp! Ojojoj, detta kallas bloggstrategi, och jag bearbetar problemet! Alternativen jag har i nuläget är följande:

1. Radera alla vänner på Facebook för att inte spoila för er
2. Sluta blogga om Facebook (yeah like that's gonna happeeeen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0