Världens bästa medicin ♥

Jag hatar verkligen mjölk, alltså jag kan faktiskt inte komma på något som är äckligare än att dricka ren mjölk och jag har inte gjort det på 2 år, och då skulle jag bara testa om jag gillade det (vilket jag såklart inte gjorde). Problemet är att mjölk är massa bra för skelettet säger mamma. Mammas ord är lag och därför får jag ont i benen när jag springer. Dom senaste dagarna har jag varit tvungen att stanna och halta hela jävla vägen hem, vilket ju bara ser helt cp ut med tanke på att jag bara är 17 och redan går som en kärring. Sen får jag jätteont när jag ska sova också, hela benen har huvudvärk typ.. det känns nästan som växtverk, fast skolsköterskan säger att jag inte ska växa mer. Skolskötersans ord är lag och därför antar jag att det måste vara att mina ben har huvudvärk.

mamma säger drick mjölk ellen annars kommer dina ben gå av

jag säger nej mamma för när jag känner smaken av mjölk känns det som att jag ammas av en kossa och jag gillar inte djur

mamma säger drick oboy ellen då smakar mjölken inte mjölk, då blir dina ben hela och du slipper suga på en kossas tutte

okej säger jag. för jag gillar oboy. oboy smakar choklad och jag gillar allting som smakar choklad



Jag i mitt rätta esse, med en tyskabok i handen och en liter oboy påväg ner i maggen

Kommentarer
Postat av: Danny D

mjölk är ju underbart?!

2011-10-06 @ 23:18:49
Postat av: Hanna - Utanlikhet.

Hahaha du är så himla go!

2011-10-07 @ 23:42:03
URL: http://utanlikhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0