Paintmästerverk + TÄVLING!


Japp, som ni förstår så är jag en glad själ just nu, så då tänkte jag dra igång en tävling! Eftersom paint är mitt absoluta favoritprogram när det gäller redigering osvosv, så kommer tävlingen sätta era paint skills på test!

Såhär tävlar du:
Tävlingen går ut på att skriva mitt namn så snyggt man bara kan i Paint. Färger och övrig dekoration avgör man själv om man vill ha med eller inte, och man får också välja om man vill skriva t.ex "Ellen", "Ellen Einarsson" eller "världens bästa bloggare" eller vad man nu tycker blir snyggast!

Dethär vinner du:

NEJ,
det är inte min rumpa man vinner, utan USA-shortsen som pryder den! Har använt dom typ 3-4 gånger och kameltå-effekten de medför har nästan delat mig mitt itu. Storleken är XS, men får min rumpa plats så får fan allas rumpa plats..

Maila in era bidrag till: [email protected]

Tävlingen avslutas på söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0