Orsaken till min frånvaro

Jag har haft annat att göra än att blogga. Till exempel så har jag:

*
Badat naken i Vättern



* Missat nattbussen (det går 2 bussar i veckan till Forserum. Missar man dom är man körd.)



* Syndat



* Biktat mig



* Förberett mig inför min död som kommer inträffa på torsdag
(fysik B-prov)

* Bytt ansikte med Marcus


*Mailat med KTH (kungliga tekniska högskolan) och försökt övertala dem att skaffa det programmet jag vill gå så jag får gå i Stockholm sen




* Varit på bio (samt haft popcornkrig i Filmstaden) med Elias och sett Friends with benefits. Cp-bra film! sesese!



* Trotsat skolmaten



* Försovit mig och därmed missat HELA mitt möte med Stadsbyggnadsnämnden



* Fått min kallelse till Högskoleprovet


* Bokat biljetter till destination Norrköping och Frida AKA barndomsvän! Kommer bli fett!


Och imorgon ska jag posa i min nya (inte lika fin som min gamla) ED-tisha och predika om varför alla 96:or ska välja Natur!

(jag i min gamla ED-tisha)


(jag som 96:a
(dvs när jag gick i nian))




Kommentarer
Postat av: Frida

Det kommer bli as kul här i norrköping det finns ju mycket att göra! eller? väldigt stolt över att fått hamna på din blogg förresten ;D

2011-10-19 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0