Kom igen nu tjejer!

Det finns vissa saker här i världen som jag tycker är cp-onödiga. Vissa är ju självklara, t.ex krig, att bo i Forserum, att betala en krona för platskassen på Konsum etcetc. En annan grej jag tycker är cp-onödigt är ATT JAG VERKAR TVINGAS GE MINA SHORTS SOM VINST TILL EN KILLE EFTERSOM DEN ÖVERVÄGANDE MAJORITETEN BLAND DELTAGARNA ÄR KILLAR!! Jag hoppas innerligt att ni tjejer sitter hemma och finslipar på detaljerna och att det är därför era bidrag inte har trillat in i inkorgen än, annars blir det en lose-lose situation. Ni vill ha shortsen, killarna vill se er använda shortsen.

Alla bidrag jag har fått hitills har varit helt stört underbara och jag kan inte föreställa mig att folk lägger ner sin dyrbara tid på att skriva mitt namn! XOXOXXOXOXOXOXOXOXOXO

helveteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ångrar näääästan att jag ger bort dom. nästan.


Kommentarer
Postat av: hej

Hej, var har du köpt de shortsen?

assnygga, snälla svara. btw fin blogg!

2011-11-06 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0