I'd sniff it if I didn't know it'd make me sneeze



Självklart snackar jag om curry!
Kryddan curry har 5 användningsområden:

1. Den gör så att kyckling smakar godare

2. Den har gett upphov till ett av tidernas mest framstående musikaliska mästerverk



3. Den gör sig utmärkt tillsammans med pyttipanna. Pyttipannan luktar jättegott med lite curry på sig! Dock påverkas inte smaken ett jävla skit men jag äter med näsan så lev med det

4. Den påminner om saffran för det är samma färg (röd curry finns inte)


Kommentarer
Postat av: jojjie hongsrithong

Hej söta du, din blogg är superfin! :) men det visste du väl själv hihi.

Om du har tid och lust så kan du ju gå in och kolla min blogg. Och röst och kommentera bloggen det hade varit så gulligt!

men glöm inte kolla på min nya videoinlägg

ta hand om dig, kram<3

2011-10-14 @ 16:46:50
URL: http://jojjielitas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0