2 månader med min Anton ♥

Du läste alldeles rätt, idag är min och Antons 2-månadersdag, och det känns helt underbart roligt och mysigt (A) Är så himla glad att jag och Anton har funnit varann, och det allra bästa är att vi går i samma klass så vi träffas jättemycket och så och vi kan stötta varandra när vi blir mobbade pga vår ålder :)) Men nu är det alltså bara 2 månader kvar tills dagen D är kommen, dvs JAG OCH MIN FÖDELSEDAGSKOMPIS ANTON FYLLER MYNDIGA OCH DÄRMED ERHÅLLER DET NÄST MAXIMALA MÄNSKLIGA VÄRDET SOM GÅR ATT HA!! (man är ännu lite mer värd dagen man fyller 20 och kan knalla runt och shoppa på systemet). GAAAASH FATTAR NI HUR JÄVLA MYCKET MITT LIV KOMMER SUGA DESSA 2 MÅNADER?!?!?!? age kills slowly som min gode vän Ed Hardy skulle sagt!

Den absolut enda bilden på mig och Anton bortsett från klassfoton. Fäktning FTW! 2010 FTW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0