Mina öron mår bra igen

Nej, dom har inte haft öroninflammation. dom har vart i Norrköping och lidit av att folk säger saker som "tjuta" istället för gråta. Makes me wanna tjuta! Hehe nejdå, besöket hos Frida gick skitbra och det var askul med tanke på att vi inte träffats på.. typ 11-12 år. 

Norrköping som stad var skitkonstig. Skitkonstig på ett jävligt bra sätt. Dom hade Ben & Jerry's KULGLASS!! (dock var det stängt nu men ändå)



Dom hade dessutom Frida och Hanna Åhman


Och SPÅRVAGNAR!! I lördags gav vi oss ut på spårvagnssafari och jag fick åka både gamla och nya spårvagnar samt trycka på stopknappen.



Jag in action



Frida spelar världsvan

När Frida råkade nämna att Tyras butik fanns där så höll jag på att ramla av bussätet (ja vi åkte lite buss med hehe), och dagen därpå droppade vi en visit!








Inne på Style by Tyra köpte jag en dubbelring i form av en pistol, samt 2 läppcerat vars uppgift är att göra läpparna lite fylligare men som gör SVINONT. Ett tips är att inte äta godis när man har tjock-läppsylet på för då svider det i hela munnen
Som höstpresent skickade dom med mig en extra ring, vilket ju inte satt helt fel. Visar den kanske senare för jag ska eventuellt dra igång en tävling snart..

Köpte även en dubbelring med ett kors och ett ugglehalsband, dock från Gina.






Inne på Carlings gick jag in i ett provrum, och halvnaken och förvirrad hör jag någon säga:
- ursäkta skulle jag bara kunna få ta mina kläder?
FETT PINSAMT

Anyways, köpte tröjfan och här ser ni inte hur den ser ut


I samband med firandet av Fridas mamma har jag även träffat hennes mormor, morfar, farmor, farfar, morbror, morbrors fru och kusin, vilket ju innebar en jäklans massa fika och mat hehe SO ELLEN STYLE. Köpte även lösgodis för sammanlagt 70 kronor som är helt uppätet. Och på tal om mat käkade vi tacos till frulle en dag



Och Spicy Hot till lunch. CP-GOTT!!


Och nu idag åkte vi förbi Marieborg/Herstaberg, och kollade på huset där jag och mamma bodde när vi bodde i Norrköping

Så ska sova HEJ




Kommentarer
Postat av: florens

im glad you didnt die out there!

2011-11-06 @ 23:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0