Det händer bara mig, bara mig

Hur många gånger hinner Ellen faila på en dag?

1. Pratar under uppropet så tycker jag att jag hör mitt efternamn och skriker högt "ja! Sa ni mig?".. Alla skrattar och den verklige Oskar ger sig till känna.
2. Missar när klockan slår 11:11 den 11/11-11, och TRO MIG när jag säger att min vän Saga Har varit helt åt helvete sur hela dagen pga det
3. Ramlar i trappan, pladdask handlöst ner på knäna
4. Tappar bort iphonen inne i världens största samling "fysikaliska leksaker" och den var JÄTTEBORTA aslänge
5. Frågar världens snyggaste kille vad dom ska göra ikväll. "vi vet inte.." följt av ett dialektpräglat "nidå?" SOM LÄT EXAKT SOM HEJDÅ. Jag ba: hejdå! Snyggve levererar en ytterst konfunderad min och går därifrån
6. Lämnade spriten hemma hos min fadder och försökte åstadkomma något med en Pripps blå lättöl vid middagen istället. 2,2 var lite klent tillome för mig. Fanfanfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0