Det är fan omänskligt

Tåget går från Forserum 05:55 imorn, och eftersom jag behöver mina 8 timmar så måste jag gå och lägga mig... för typ 2 timmar sedan. Fan. MEN TAGGA GÖTEBORG! Jag ska vara på Chalmers (jag har förstått att vissa inte vet vad Chalmers är, jälla puckon tryck här), det kommer bli fett och imornkväll (fredag) är vi inbjudna till sittning, som tydligen är någon fin middag eller något. SCARY SHIT men galet kul!

Förrförra gången jag var i Götet såg det ut såhär:



Klänningen jag kommer sitta i (1. Jag är tjej så jag får lägga upp halvkassa outfitbilder. 2. Ja jag vet mitt rum är åt helvete stökigt, den som kommer o städar får en länkning :*)


Frågan är hur mitt tandkrämsskvätt kan ha skvätt hela vägen in till spegeln i mitt rum från badrummet
EEEELLLEER?


Ps. Jag är seriös med att jag länkar den som städar. Hör av er!! Ds





Kommentarer
Postat av: Smarre

Vill du plugga där? :D

2011-11-11 @ 11:09:42
URL: http://nattstad.se/smarre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0