The Unforgivable Sin

Jag köpte en liten b&j i förrgår, fyfan vad dålig jag känner mig

Nu tror alla jag har dåligt samvete för att jag åt glass. LOL fan vad ledsamma ni är ofta jag bryr mig. Det jag hatar mig själv för är att jag inte köpte en STOR! Vem fan köper en liten b&j? Det är ju typ som att köpa en 100 grams marabou när man kan köpa en 200-grammare, eller en liten chipspåse typ. Det är bara sorgliga människor som gör så, man vet ju ändå att man vill ha mer när man tagit sista tuggan/biten/slicket/skeden/smulan

I ett desperat försök att bikta mig och komma till acceptans med mig själv köpte jag ett paket ballerina igår och käkade upp hela packet själv, utan att bjuda bort en enda jävel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0