Sweaty Betty

Någonting är fel på mig. Förra helgen slog jag i framtanden så att en flisa lossnade, och igår lyckades jag förlora min skoldator. Glömde den på busshållplatsen, eller kanske var det på bussen.. vem vet haha. Fan vad synd det är om mig
MEEEEEEEEEEEEEEN en jävligt go sak som hände igår var att jag experimenterade lite på en ferre i Huskvarna. Jag fick syn på en micro och tänkte att nu jävlar ska här sprängas! La in ett rått ägg och satte på högsta värmen, VILKEN JÄVLA SMÄLL!! Det kom seriöst ägg i hela förbannade micron, alltså verkligen ööööööverallt! Explosionen följdes dock av en halvtimmes städande av micron, men VAFFAAAN det var det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0