SÅ JÄVLA NÖJD

Kirrade precis mvg i idrott & hälsa A, och ni anar inte hur jäkla mycket jag har slitit med det! Vissa tycker sånt är skitenkelt, dom springer 8 minuter blankt på cooper och sen är det klart, men jeeeeeeeeeeeesus vad jag har kämpat!
Kolla bara vilken biceps jag har tränat upp, tjeeeenare vad tufft det har vart

Jag utlovade kladdkaka till Adde om jag kirrade det, så det får väl bli en sväng till köket för lite bakelibak sen nån dag! Åååh jag är så glad så glad och jag kan inte förstå varför min första reaktion på lycka är att blogga. Herreguuud jag måste växa upp

Kommentarer
Postat av: Linda ström

Hihi , grattis underbaring :) men eftersom du kittade ett MVG. Borde inte addie göra en kladdis till dig ;)?

2011-05-26 @ 13:51:21
Postat av: Ellen

tack sötnos :)), jo men grejen är att han har hjälpt mig med en hel del grejer till det så det är som tack för hjälpen typ :DD

2011-05-26 @ 20:38:31
URL: http://inadequacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0