Nya vrålåket

Jag har alltid varit fordonsintresserad och funderade faktiskt på att söka in till fordonsprogrammet när jag skulle söka till gymnasiet. Men jag kom på att det vore ganska lönlöst med tanke på att jag faktiskt redan vet det mesta om bilar.

Jag vet till exempel att den här bilen är röd
och att den här bilen är en räserbil
Och att detta är en polisbil
och jag vet att om detta märket finns på bilen så är bilen en Saab-bil
Det slutade alltså med att jag hamnade på Natur istället för på Fordon (inte för att jag inte redan vet allt om natur också..), men i helgen har jag alltså skaffat mig en bil, ett nytt vrålåk som jag kommer glida runt i i sommar



Körde på en rostfri variant för jag gillar inte rostfärgade saker



Valde även medvetet en tutelös modell, dvs det finns ingen tuta på den. Jag vet själv hur rädd man blir när folk tutar på en så jag tänker inte skrämmas i onödan




Vad det är för bil? En rödgul en, som är röd och gul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0