Man ska ägna sig åt det man är bra på

Som ni kanske förstår av rubriken så är jag alltså en busy woman, jag menar, finns det någonting jag inte är bra på? Jag har så mycket att ägna mig åt att jag ibland inte vet i vilken ände jag ska börja. Det brukar dock alltid sluta med att jag gör det jag är allra bäst på; Äta.

Igår åt jag till exempel upp en 100 grams chokladkaka på mindre än 5 minuter, rutorna slank ner utan att jag la märke till det och vips så hade jag bara en rad kvar. Som jag givetvis åt upp på dirren.

BTW, ikea är mitt definitiva absoluta asbraiga bästa tips för dig som är shoppinggalen! Chokladkakorna kostar 5kr! Ett ballerinapaket kostar 9 kronor och samma sak gäller singoallakexen. HELVETE VAD BILLIGT! 3 twix för 10 tror jag det är med, och 9 cocostoppar (sånna med äcklig torkad sperma inuti) för 9 cash! 3 festispaket med fläderdricka för 10 spänn, 8 chokladbollar för typ 13 kr. Finns även utan tillsatt socker för den som bryr sig

Insåg just att jag kan mer om ikeas matutbud än om mitt prov jag hade idag om litteraturhistoria.

Kommentarer
Postat av: linda ström

åhh, ellen, kärlek på den sista bilden, netto tiden (AA)<3

2011-05-06 @ 20:30:48
URL: http://Idetoandliga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0