Ellen goes grannen i Beck

Idag har man mått som man förtjänat. Och nej, jag snackar inte om att det är synd om mig för att jag drack alkohol igår, om det är sånt man vill läsa om så kan man ju bara logga in på facebook söndagar runt lunch för då skriver alla det :). Det jag syftar på är det faktum att jag headbangade SATAN igår hur mycket som helst, och idag har jag så jääävla ont i nacken så jag avlider snart!!
aaa det var väl ungefär det jag kunde klämma fram ur min bloggtorka, har under en tid funderat ut en fuling-idé som jag kanske kommer sätta i verket snart dock. den kommer bli så inihelvetes grym.. gash bara för det ska jag kirra den nu

Säger som min gode vän Jesper: Fuck you, and have a nice day :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0