DAGS ATT FIRA

Idag kära läsare, är det en mycket speciell dag, en dag som innebär något alldeles extra i mitt liv. När jag gick ut från mitt muntliga nationella prov i
engelska B idag så insåg jag följande:
Tio prov, TIO, varav 6 stycken är nationella. Skjut mig i bakhuvudet, jag tror jag dör på riktigt!

För den som känner ett behov av att veta vilka prov det är, fortsätt läs. I övrigt förklarar jag detta inlägget som avslutat. 

Vecka 18:
måndag: Livräddning (idrott) [x]
tisdag: NP Engelska B; prata [x]
torsdag: Svenska B-prov [ ]
fredag: NP Engelska B; skriva [ ]

Vecka 19:
måndag: NP Tyska steg 4; läsa & skriva [ ]
torsdag: NP Engelska B; höra & läsa [ ]
fredag: NP Tyska steg 4; höra [ ]

Vecka 20:
tisdag: NP Tyska steg 4; prata [ ]
fredag: NP Matematik C [ ]

Vecka 21:
tisdag: Biologi Breddningsprov [ ]
+ Kemi B-prov och Bioloogi B-redovisning någon gång. [ ] [ ]

BTW, fick en upprörande kommentar häromdagen där det påpekades att inlägget i fråga var meningslöst och oviktigt. Min slutsats är att den här Rickard uppenbarligen inte kan ha följt min blogg speciellt länge, för då skulle han troligtvis ha kunnat lista ut att INGENTING I MIN BLOGG BETYDER ETT JÄVLA SKIT, JAG KAN ALLVARLIGT TALAT INTE KOMMA PÅ ETT ENDASTE JÄVLA INLÄGG SOM PÅ NÅGOT SÄTT KAN HA BIDRAGIT MED NÅGONTING VIKTIGT I ERA LIV. DET FINNS INGEN MENING MED MIN BLOGG OCH DET ÄR PRECIS SÅ JAG VILL HA DET


Gammal fjortisbild på mig där jag både var blek och hade snea ögonbryn. Nu ska jag skaffa mig lite hudcancer för att bli av med den förstnämnda blekheten


Kommentarer
Postat av: maria

jag vill ockssååå kunna locka mitt hår så fint :(...LÄR MIG!

2011-05-03 @ 18:56:00
URL: http://flygermedvingar.blogg.se/
Postat av: Arge Sven

Jag har noll prov kvar, äckel.



Hela ditt ansikte är snett förresten.

2011-05-03 @ 20:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0