15 skoldagar kvar

AMAGAD, sen ska jag ägna hela sommarlovet till att förtränga allt jag tvingats lära mig detta året ♥
Gårdagens bästa kommentarer kom från Niklas. När han var på toa hällde vi ut hans juiceblandade sprit och hällre i bara juice. När han kom tillbaka svepte han hela glaset och utbrast: "Shit, det var skitgott, precis som att dricka ren juice!!" No kidding.. HAHAH!

10 minuter senare tog han en sväng till balkongen, och vi gjorde såklart samma sak igen. När han kom tillbaka och tog en klunk sa han: "Alltså jag måste verkligen vara full, jag känner verkligen ingen spritsmak överhuvudtaget!" ha-ha-ha

Rullade även min första lössnus igår, så jävla kung! Däremot var det inte lika lätt att ha kvar den i munnen, trodde käften skulle fräta sönder </3. Så jävla värdelös uppfinning! 

Hos Lucas fick vi även för oss att laga mat, och i brist på ingredienser fick det bli ris och  beyya (bearnaisesås). Vi spetsade riset med budget-sprit utan att dom andra visste, men dom tyckte det var ASGOTT!
Mästerkockarna Adde och Patrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0