WE LOVE BENGAN

you heard me! alla älskar bengan, och idag har han namnsdag, så let's säga grattis to him!

Bengt är min biologilärare, och min kemilärare, och min blivande projektarbetsmentor, och min favoritlärare, och min blivande biotekniklärare. Herregud alltså Bengan har en stor roll i mitt liv! GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!



Nu råkar det även vara så att Johan Tofflan Olsson fyller 18 idag med, och han får vi ju inte glömma! Detta är den finaste bilden på Johan som någinsin tagits, så jag hoppas ni njuter ordentligt!
Johan är för övrigt till höger i en klischig blå outfit (tänkte skriva svett här men är inte säker på att johan vet om att jag kallar outfit för svett och jag vill inte såra hans känslor). I mitten har vi markus johansson och till vänster har vi Sveriges största bloggare (klicka här för att se hennes blogg). Jag gillar idén med länkar alltså, det känns så himla high tech, håller ni inte med? Speciellt när länken leder till exakt samma sida som man redan befinner sig på. Onödigt, men ack så genialt... Åh juste; grattis johan! Hoppas du har haft en bra dag och att inte bengt (eller jag) har snott åt sig allt för mycket av uppmärksamheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0