Tjenna bloggen, Viktor här!

Yes tro det eller ej men jag har listat ut Ellens blogg lösenord och är redo med ett försvarstal till inlägget om vårat förhållande!

Allt som stog i det inlägget var 100% buffel och båg. Här kommer sanningen.

Ellen skrev alla felaktiga saker för att försöka imponera på sina "läsare" och för att försöka höja sitt eget självförtroende som sedan jag har varit med i bilden varit bortblåst sen länge.

Tänkte att jag berättar hur det var förra helgen när Ellen kom hem till mig.

Självklart hade jag tvingat henne att ställa klockan på 06.00 för att hon skulle hinna hem till mig innan jag vaknar och servera mig frukost på sängen. Ca 08.30 kommer hon in på mitt rum med en bricka fullspäckad av frukost av alla sorter, jag tänker "Nice, hon har redan lärt sig vilken plats hon har i vårat förhållande" och nöjd kollar jag in allt hon har fixat till mig. Allt ser bra ut och jag tar en slurp ur oboy glaset hon har blandat åt mig, till min förskräckelse märker jag att det är sjukt lite oboy pulver och det smakar näst intill bara mjölk. Jag blir rasande och spottar ut oboyen i hennes ansikte och skriker till henne att hon får blanda ny. Efter 2 jävligt långa minuter utan oboy kommer hon upp med ett nytt oboy glas. Jag smakar och till min lättnad är det bra blandat.
Jag säger åt Ellen att hon ska börja städa mitt rum och självklart lyder hon.
Nu tänker jag att jag ska njuta av min frukost men det är aningen svårt efter oboy incidenten.
När jag har ätit färdigt så är Ellen precis färdig med att plocka upp alla kläder på mitt golv så jag säger åt henne att ta disken och ställa in i diskmaskinen innan hon ska fortsätta.
Själv går jag ner och lägger mig vid teven och börjar kolla på film.
efter ca 50min kommer hon ner och säger att hon har städat klart mitt rum och då säger jag, snäll som jag är att hon kan få se slutet av filmen med mig innan hon ska sätta igång med resten av arbetet jag har planerat åt henne.
När filmen är slut så visar jag henne vad jag vill att hon ska tvätta.
Det som skulle tvättas var mina ytterst ömtåliga tröjor och för att minska risken att något av trycket ska försvinna måste dom tvättas förhand så jag säger åt henne att göra det och som alla vet är det ju en kvinnas uppgift att tvätta så hon har ju inget att säga emot. Själv går jag och lägger mig vid teven igen
Det börjar närma sig lunch och jag går ner till tvättstugan för att se vad hon sysslar med och hon har bara lyckats tvätta hälften av mina tröjor. Jag skriker åt henne att hon jobbar lika segt som min lillasyster som är 5 år samt att jag vill ha mat.
Hon ber om ursäkt och springer genast upp i köket för att börja med maten, det ska serveras flygande jacob vilket är min favorit maträtt.
När maten är klar så äter vi tillsammans men hon försöker dra ut på lunchen för att slippa arbeta vilket jag märker och säger direkt "Har inte du lite mer tröjor att tvätta?", hon förstår att det inte är en fråga utan en fingervisning att hon ska fortsätta så hon dukar av bordet och går ner i tvättstugan igen.
Efter ca 1 timme kommer hon upp igen och säger att hon är klar.
Det var allt jag hade planerat för henne för dagen så jag ser ingen anledning till att hon ska stanna så jag säger åt henne att hon inte fyller någon mer funktion idag och att hon kan åka hem.

Jag vet inte men efter att ni vet detta så förstår ni kanske att det Ellen har försökt lura i er innan är hennes önskedrömmar. Som kvinna ska man veta sin roll i samhället.

aja nu ska jag gå och kolla om hon har städat klart kattlådan. Baiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0