Nätshopping OMG love it so much <3333

Hittade världens finaste klänning i förrgår på Nelly, beställde den igårkväll och bloggar om den idag. Pretty amazing don't you think? Om du tror att jag tänker visa den så har du så JÄKLA fel, för jag tror jag ska ha den på skolavslutningen så det är ju lite synd att spoila allting allaredan. 

Ps. Älskar folk som bloggar om vädret och plugg 24/7, klockrena ämnen som absolut ingen kan kolla upp själv på exempelvis klart.se eller i skolan, ds.

Känner att bilden, texten över den och texten under den handlar om lite olika saker, men förvirring är bra har jag hört, och byte av samtalsämne tycks ofta te sig ganska praktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0