När fingrarna inte duger får tungan sköta jobbet

Jag tror att dom som kom på Iphonen gjorde en liten tabbe vad gäller touchen. Iphonen verkar vara gjord för varmare länder än det här pissvädriga Sverige vi befinner oss i. I Sverige är det kallt, man behöver vantar. När man går ute och lyssnar på musik kan man inte byta låt utan att ta av sig vanten. Då får jag parkinson och ledbesvär säger mami. Jag slipper gärna det. En vacker dag (den var fan inte alls vacker, en vacker dag innebär INTE att man måste ha vantar på sig) var jag ute och gick. Världens sämsta låt kom och jag var tvungen att byta för annars hade jag inte kunnat sitta här idag och drygat mig (dvs jag hade dött för låten var så inihelvetes dålig). Jag tog fram iphonen och liksom ett mirakel såg den ut som en lyktstolpe. Alla vet vi ju att folks reflex på kyla + lyktstolpe är slicka och kolla om tungan fastnar OMG måste slicka nuuuu!
Jag provslickade alltså på min iphone, och voilá! Knapplåset gick upp, och jag insåg att det här var en miljonidé. Jag bestämde mig för porva att tung-byta låt, och även det gick! Min miljonidé blev till en miljardidé, och här kommer jag och spoilar allting innan jag hunnit ta patent. Men jag känner ett måste att lansera min idé innan vintern är över, så varför inte göra det i Sveriges största blogg med fler unika besökare än självaste Pissie och Kaow? Det där lila är en länk, tryck där och se ett utomordentligt exempel på min härligt genomtänkta humor.
Posing in my JULA-tisha

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå misstolkas?

2011-03-15 @ 16:42:07
Postat av: Ellen

Haha mjoo det var lite det som var meningen :)!

2011-03-15 @ 17:07:37
URL: http://inadequacy.blogg.se/
Postat av: Anonym

=)

2011-03-15 @ 17:10:07
Postat av: Ankan!!

Jag kom på en bättre idé än att slicka på mobilen... använt läppen!! samma effekt bara att mobilen slipper bada i saliv och du slipper torka av skärmen efter du slickat på den ;)

2011-03-17 @ 20:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0