MARKNISSAR

Köpte årets första marknissar idag. Dom var inte jättegoda, men däremot var jag jättehungrig, så dom slank ner fint trots allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
T!O SPÄNN PÅ !CA iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Jag skrev färdigt satiren jag nämnde innan också btw, den handlar om att tjocka människor är orsaken till alla världens problem. Funderar på att lägga upp den här.. men är rädd att någon kopierar min utomordentliga skrift för eget bruk..... haha nej ärligt talat är jag mest rädd att någon tar illa upp, kan ha skrivit att man borde tömma tjockisarna på blod och bränna deras spermier så tjockisgenerna inte förs vidare till kommande generationer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0