Marcus Johansson 18 år

Fetaste kvällen på länge, här kommer några av bilderna!
Tårtan vi bakade, erkänn snygg! Vi hade tänkt skriva "for old times sake" på den men det fick inte plats, men ändå! :)
första lagret: nutella och bananskivor
andra lagret: grädde + jordgubbssylt
tredje lagret: grädde + oboy och polly
utanpå: chokladmousse och plattor av vitchoklad med siffror och visare gjorda av gelé
SÅ JÄVLA GOD VAR DEN!
Vi läste även upp en egenkomponerad ramsa för honom:

Johansson, mackan, tosse, paradise,
kärt barn har många namn så det är väl förjävla nice.
Du som en massa fyllor om helgerna får,
tänk att nu ska du också fylla år!
Du kan inte ha så många hjärnceller kvar,
dom söp du väl bort redan i unga dar.
Men vi diggar faktiskt din unika charmör,
och man blir ju som man umgås så det har du väl oss att tacka för..
Kära lilla Tosse med ditt krulliga hår,
jag lovar att ikväll blir det ingen repris från nyår.
Snart jävlar börjar festen i ditt hus,
för du är en katt som älskar muuuus! (internt, hahaha)

Men först ytterligare några rader,
om allas vår älskade Marcus bravader.
Tiderna då vi åkte moppe känns som att det var igår,
minnena får en nästan att fälla en tår.
Men när ni körde på fåglar och hittade på annat jox,
då ville man fanimej nästan ge er en box.
Men nu är sketan skrotad och det är dags för bil,
och vi räknar med att få åka många gratis mil.
Du är ju trots allt vår älskade Tolouse_cat på msn,
och för oss kommer du alltid vara en jävligt god vän.
Nu tänker vi avsluta dikten vår,
med att säga: Grattis Tosse, 18 år!
/ Jossan & Bettan, tidernas kompositörer.
oskar gillar öl
hockey-davve, vicketurbo & mackan G
jag var hungrig okej..
bithday kid himself
'
Jeppe och lill-P spänner sig
jag och patrik snyggar oss
avslutar med den här bilden; lazy & ahlberg förlovar sig, och isse är bara galen.. haha! :D

Förutom att jag glömde min iphone och mina nycklar hos johansson, och att jag blev utelåst och tvingades kissa i min egen trädgård och bryta mig in i mitt eget hus mitt i natten, så hände endel amazing saker! Isse sköt mig i ansiktet med en alcohol shot gun (en av johanssons presenter), jag hällde ett glas vatten på isse, jag öppnade min allra första flaska med tänderna, jag vann på limbo (haha nej det gjorde jag fan inte alls, det måste vart Tom eller ngn), vi dansade DS-dansen och allting var så jäääkla awesome, stämningen var verkligen på topp nonstop genom hela kvällen! 

Svett kommer upp senare med, blog you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0