Müsligrynsgröt

Fick en idé härommorgonen, jag funderade på om jag skulle göra havregrynsgröt eller käka müsli till frulle. Jag har ibland svårt att sortera mina tankar, och resultatet min hjärna kom fram till var:
"Ellen, du måste koka müslin och se ifall det blir müsligrynsgröt."
Nyfiken som jag var sköt jag upp experimentet några dagar, men idag (för ungefär 6 minuter sedan) så blev det av!

Ingredienser:
müsli (va?! ska det vara müsli i?? :o)
vatten (ofta man ska ha vatten när man kokar något..)
OBSERVERA! Bilderna ovan har jag inte tagit själv. Jag använde google-bilder för att vara extra tydlig med ingredienserna, har nämligen vissa läsare som inte är läskunniga. Synd bara att dom inte kommer få reda på att bilderna är från google eftersom dom inte kan läsa, kanske borde förtydliga mig ytterligare:
Fan också, dom måste ju ändå kunna läsa "google"... äsch skit i dom!

Resultatet blev såhär, och jag var helt fascinerad!
Sen smakade jag, och var helt plöstligt mindre fascinerad.

VARNING; om du är allergisk mot havregryn så bör du använda en müslisort som inte innehåller havregryn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0