Kan äntligen börja leva normalt igen

Idag hade jag världens fetaste Biologi- & Kemiprov, och veckan som gått har i princip enbart gått till att plugga till det. Men nu är det över, och känslan är obeskrivlig!
Firar friheten med min skoltisha, en annan favorit, aningen bättre än JULA-tishan tror jag tillochmed.. haha! :)
I måndags gav jag min lärare ett USB med ett avsnitt av BBT (big bang theory, världens roligaste serie) på, och om han inte har slarvat bort det så tror jag vi kommer kolla på det på lektionen imorn! Det hade vart amaziing!

Idag har jag konstaterat att det tar exakt en resa från Bankeryd till Forserum att göra tyskaläxan, vilket kan komma att visa sig vara oerhört praktiskt framöver! OYEAH!

När jag ändå är inne på plugg och skola så kan jag ju passa på att visa en av mina studietekniker, som är väldigt praktisk emellanåt!:
Man har sina knep.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0