Jag ber så hemskt mycket om ursäkt

JAG HAR JU FÖRFAN GLÖMT ATT GRATULERA MINA KVINNLIGA LÄSARE PÅ INTERNATIONELLA KVINNODAGEN!
Grattiiiiiiiiiiis! Eller säger man glad kvinnodag? eller god kvinnodag? äsch vaschööen, nu blir det grattis, pung slut!
Tänkte ta en googlebild, men märkte ganska snabbt att det inte kom upp så trevliga träffar på "kvinna", hahaha bra Ellen!


Från en sak till en annan.. är det inte fettisdagen idag också? Alltså semledagen? Det ryktas om det.. så jag säger väl grattis till alla på fettisdagen med när jag ändå är i farten!
Jag hatar grädde. Jag hatar mandelmassa. Men om man gör semlor enligt mitt recept så tror jag det skulle kunna bli riktigt gott! En tant frågade mig en gång om jag gillar choklad. "Nej, varför tror du det?" svarade jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0