Hopplösa jävla vollanglifjonger

I fredags när jag kom hem från Huskvarna så var jag lite vimsig, ehe. När jag kom innanför dörrn glömde jag ta av mig jackan, och när jag väl insåg detta och gick tillbaka för att göra det, så fastnar dragkedjan i linnet/blusen/vadfandetnuheter. Så jäkla jobbigt! Jag kämpade hur mycket som helst men dragkedjan kom varken upp eller ner. Det hela slutade med att jag ålade mig ur både jackan och linnet samtidigt och lät linnet hänga kvar i jackan; och där hänger det fortfarande, två dagar senare. Jag vågar inte dra för jag är rädd att linnet ska gå sönder, det vore ju onödigt liksom hahahehehöhöhohohihihuhuhyhyhåhåhähä
Jag, David och det dragkedjefastnande linnet i fredags, You've gotta love my crazy face
Johanna K och jag i Johanna R:s badkar, FETT!
Jonna, jag och några andra sköningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0