gutten morrgen bloggafan!

Idag ska jag ha biologibreddningsprov, sen ska jag skriva en jävla satir och sen ska jag åka till Viktor.
Anledningen till att jag skriver det här inlägget är att jag fick en ytterst upprörande kommentar häromdagen som fick mig att undra: kan man verkligen vara tillsammans med någon och aldrig träffas? Låter sjukt surt alltså, men så är det alltså inte. PERFA DÅ HAR VI RÄTT UT DET
Dagens svett? JULA-tishan och mascara utanför. Ska dock byta kläder innan jag åker till skoledolan tänkte jag.

Igår tog jag ut min piercing i typ 2-3 timmar, och det resulterade i princip i att jag fick kötta igenom blinggrejen med våld och det blev blodigt alltså. Så snabbt läker jag. /heeling woman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0