Grilltime!

God morgon! Allt bra? Gött för dig!
Idag ska det grillas, men inte vilken grillning som helst inte, jag ska nämligen på utvecklingssamtal! Min kära lärare Lena har inte fått ett vidare bra intryck av mig, jag har under dom senaste lektionerna kört hänga gubbe, skrivit "jag hatar svenska" på tavlan, åkt runt på hennes stol i klassrummet, skrikit att jag ska bli världens bästa cheesestekare, skrattat sanslöst okontrollerat åt hennes efternamn (som faktiskt låter som älgstjärt) och dessutom har jag gett henne anledning att tro att jag har dyslexi. Detta kommer bli en intressant dag, ojojoj så intressant den kommer bli!
BRB, borsta tänderna!





Sådärja!
Vetniva frästen? Jag var på introduktion på donkedonk igår, 18:30 till 21:09, shit alltså, nu kan jag allting om Mc! Ska få kassautbildning i April, men datumen får ni inte veta för ni får inte köpa cheese fräns jag lärt mig sälja dom. Men nu jävlar måste jag dra, annars åker mami utan mig och tvingar mig att åka tåg. PUSSS HEJS <33333333333333333333333333

Kommentarer
Postat av: stina gillberg

hahahah åh, vill också bli cheesestekare.du måste lära mig sen när du blivit proffs! GO GIRL

2011-03-30 @ 14:05:38
Postat av: Ellen

Duu Stina, jag lovar dyrt och heligt att lära dig allt jag kan sen, det kommer utan tvekan vara lärdom för livet! :D

2011-03-30 @ 20:24:13
URL: http://inadequacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0