GÖTEBORG TJARRÅH

The tickets sind nu gebokt. För dig som är för efterbliven för att förstå styngelska (svenska/tyska/engelska) så kan jag göra det ännu lite tydligare; JAG OCH VIKTOR SKA TILL GÖTEBORG PÅ PÅSKLOVET. Det kommer bli fedt, och jag ska definitivt leta reda på ett NJB-ställe och dö lite på världens godaste smoothies!

Tog lite smygkort på Vickeman igår, SSSSSSSH den som tjallar får stryk!

Haha på tal om det, jag har lärt Brittany att skriva "Brukar du smygfota tjejer?", hon skrev det i sin svenskaläxagrejsimojs och jag höll på att dö av skratt. VÄRT!

Kommentarer
Postat av: Pälsmästaren

Haha paparazzi på hög nivå! märke det faktiskt inte ens! :D

2011-03-31 @ 18:16:14
Postat av: Ellen

hahah yeah! :D

2011-03-31 @ 18:29:59
URL: http://inadequacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0