Godkväll kära bloggläsare

Jag tänkte först låta den här bilden ingå i ett rösta på dagens fuling-inlägg, men efter att ha skrattat åt den i tio minuter så insåg jag att det vore lönlöst; den skulle utan tvekan ha vunnit med hästballe-längder!
Man ser verkligen hur mätt jag är, det ser ut som att jag i vilken sekund som helst kommer lägga värsta rapen och dra till med: "sa' vi ta' en big mac på de' elle?".
Nu är det ju dock så att jag inte riktigt kan rapa, och jag har aldrig ätit en big mac, men om man inte visste om det så skulle det definitivt passa in!

Om jag skulle beskriva den här bilden med ett ord så skulle det vara Självdistans, för det jävlar har jag gott om! För mina mindre intelligenta läsare så kan jag citera några sluga herrar från flashback om just självdistans;

"Hm är inte självdistans mer ungefär en neger som säger saker som: "ge negern en banan!"? eller en överviktig person som använder sitt fett till att daska folk"

"Självdistans är när du kan välja att inte ta dig själv på allvar.
Exempel: Om du är CP-skadad och skämtar om din sjukdom."

"Enkelt förklarat så har man självdistans om man kan bjuda på sig själv och skratta åt sina egna misstag."

Haha, diggar den med dasken, go snubbe!

Kommentarer
Postat av: Olainatasha

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-10-18 @ 11:59:50
URL: http://olainatasha.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0