Everybody say CHEEEEEEESE!

Jag var på arbetsintervju i måndags, ville inte skriva ut det i bloggen ifall det inte blev något (tyckte det räckte med dom 100tals människorna jag skröt till IRL), men idag fick jag mail om att jag ska på introduktion på måndag. Ledsen att säga dethär, men titeln som Sveriges största bloggare kan komma att hamna lite i skymundan nu när JAG SKA BLI SVERIGES BÄSTA CHEESEBURGESTEKARE! Jag ska alltså jobba på McDonalds, närmre bestämt McDriven utanför A6, och jag förväntar mig att ALLA JAG KÄNNER OCH INTE KÄNNER kommer och köper cheeseburgare av mig. Är det ok eller? Jag kan hojta i här i bloggen någon gång om när jag jobbar så ni inte kommer dit och blir besvikna över att jag inte är där. Om ni vill ha autografer eller ta idolbilder så måste jag säga att det får bli i mån av tid. I så fall får ni kanske tajma in det så ni kommer när det inte är så mycket folk..

Har väntat på det perfekta tillfället att visa bilden med min segergest, och jag kan inte komma på ett mer passande tillfälle! 

Ellen Cheesen Einarsson, klingar rätt gött eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh vad roligt att du ska börja jobba på MC :D Jag som alltid har följt din blogg är så glad för din skull! Hoppas du ändå hinner med minst lika mycket inlägg ändå ;)

2011-03-24 @ 21:48:57
Postat av: Bengt

Oh vad rolig att du ska börja jobba på MC! Jag är så glad för din skull :) Hoppas du hinner med minst lika mycket i din blogg ändå!

2011-03-24 @ 21:49:42
Postat av: Ellen

Hörrududu din skojjare, Bengt skulle aldrig skriva MC, det är bara Alex, Donald och Modin som gör det, så försök inte! Men visst är det roligt!

2011-03-25 @ 06:34:04
URL: http://inadequacy.blogg.se/
Postat av: Clara Lennartsson

haha Ellen va rolig du är! Skrattar nästan när jag läser bloggen. haha. :P Grattis till jobbet! Hoppas du blir Sveriges bästa nu då när du utlovat detta. haha.

2011-03-27 @ 18:31:43
URL: http://lennartssonclara.blogg.se/
Postat av: Ellen

hahaha :D tackartackar! haha jadå, inga prbolem! :) haha!

2011-03-27 @ 18:59:01
URL: http://inadequacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0