Din fege jävel

fick denna kommentaren igår, och min första tanke var: DIN FEGE FAN TILL ATT VARA ANONYM!!!!!!!

haha, nej, jag skoja bara, jag skiter i hur anonyma ni vill vara, det är bara askul att få kommentarer, så tacktack!, ehhe /addictF12.

Men eftersom jag ändå inte har något vettigt att blogga om så kan jag ju lika gärna göra värsta stora grejen av det och svara på kommentaren in public så att säga.

Frågan handlar om inlägget med tidsplaneringen (tryck här om du inte fattar vad jag dillar om)






Och här kommer svaret..












alldeles strax










bara lite till











sista biten nu









det censurerade är inget roligare än "tårta", det var ju en överraskning och vi ville ju inte ta risken att övslöja oss ifall johansson skulle få för sig att läsa min blogg, vilket han givetvis gör!



Ha det fint kära vänner, och kom ihåg; att den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Träffar du aldrig din pojkvän?

2011-03-21 @ 18:15:26
Postat av: Ellen

Joho men visst gör jag det, bara att jag inte brukar skriva ut det i bloggen. Men det kan jag väl börja tänka på om det är så!

ps, jag älskar dig, du kommenterande människa!

2011-03-21 @ 22:08:12
URL: http://inadequacy.blogg.se/
Postat av: "Anonym"

vilken besvikelse, hade hoppats på nåt mer spännande.

2011-03-28 @ 16:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0