Den 8 Mars 2011

Hejsan! Idag blev jag arg på min biologilärare. När jag kom ut ur klassrummet sparkade jag på skåpen. Haha jag tror jag har aggressionsproblem..
Mami hämtade upp mig och vi åkte och handlade lite grejer, visar snart ehehe. Bloggen är min personliga ekonom, den hjälper mig att minnas vad jag köper, sjukt praktiskt faktiskt.
Mami agerar fotograf på Sibylla, världens sötaste dricka jag veet jag ville ta med den heeem men jag fick inte för mami
Har ingen mascara men Jonna säger jag är söt ändå..

Kommentarer
Postat av: Bettan :Ö

du är inte söt längre, det var bara förut </3

2011-03-08 @ 19:20:08
Postat av: Ellen

men jonna för helvete, nån måtta får det la va..................................

2011-03-08 @ 19:37:40
URL: http://inadequacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0