Den 31 Mars 2011 - Dagens fuling!

Egentligen tycker jag inte den är överdrivet ful, jag är övertygad om att jag har gjort miljontals miner idag som varit tiotusentals gånger fulare men dessvärre så har jag ju ingen privat fotograf som kan vara på G hela tiden!
Körde på dubbelhaka, "efterblivna munnen" och stirrblick, i brist på fantasi.........................................................................
...............................................................................kom gärna med förslag på miner, jag lovar att göra allt för att åstadkomma dom på fulaste sätt!...............................................

Kommentarer
Postat av: marcus på tyskan (den snygge)

hahahha, alltså... du är nog en av dom roligaste jag vet!

2011-03-31 @ 18:55:33
Postat av: Ellen

hahaha, TACKTACK! Jag är nog fan den roligaste jag vet!

2011-03-31 @ 19:00:55
URL: http://inadequacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0