Därför är jag kass på geografi

1. Jag kan inte förstå hur i hela friden Spannien och Finnland kan stavas med ett n
3. När jag läser Polen så tänker jag på en pool
4. Jag blandar alltid ihop Norge och Finland
9. Jag tycker att Kina och Japan är EXAKT samma sak
71. Dubai låter som ett land
13. Jag tror alltid att Dublin ligger i Storbritannien
54. Just nu försöker jag komma på Egyptens huvudstad, men det enda som dyker upp i mitt huvud är Chile och det vet jag är fel
2. Peru och Prag är för mig två olika sätt att säga samma sak
3. Jag vet att det finns 7 världshav, men Östersjön är det enda jag vet vart det ligger
4. Jag tycker att Afrika låter som ett land, men jag vet att det är en världsdel
ps. Egyptens huvudstad är Kairo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0