D som i Din mamma

Imorgon är det matteD-prov som gäller, och hur taggar jag inför det? Jo du käre läsare, jag är en väldigt långsökt person och min humor är torrare än en mariekexvissling, men jag ska försöka förklara för dig hur det ligger till.
Matte D påminner mig om bokstaven D (fråga mig inte varför), och som den äkta naturare jag är så får det mig att tänka på D-vitamin. D-vitamin mina kära vänner, det finns det en massa av i solljuset, som för tillfället är ganska obefintligt i min kära hemby Forserum. Enda sättet för mig att kompensera för solens strålar är därför att väcka polettnegern inom mig. Nu ljög jag lite för jag är egentligen en polettneger utan polett för jag behöver ingen jädra polett för att sola hemma. Men "solarium som solarium, de resulterar alla i cancer", sa en vis man en gång i tiden. Så nu drar jag mitt arsle till rummet bredvid och bränner lite hud. Det ska bli så gött så gött och ni får ha det så gött så gött!
Bjuder på en bedårande bild av mig och mamis sambo, BILLY HETER HAN!

Kommentarer
Postat av: LINN

hej billy!

2011-03-31 @ 06:51:30
URL: http://delfinbiff.blogg.se/
Postat av: Ellen

TJARRÅH/ billy

2011-03-31 @ 10:38:47
URL: http://inadequacy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0