Cazzi Opeia - Oxygen

Igår skröt jag om McDonalds, så idag tänkte jag att jag följer i dom spåren och meddelar att musikvideon jag är med i äntligen har släppts! Artisten är ingen mindre än Cazzi Opeia och låten heter Oxygen. Den är riktigt bra! Lyssna på den här!

Nu tror säkert hälften av er att detta är ett av mina ofta förekommande driverier, så för att bevisa det hela så har jag printscreenat några bilder ur videon! De gröna pilarna pekar på Linda och de andra på mig, men först en bild på Moa (Cassi Opeia):
Filmen spelades in i en iskall lokal i vintras (vilket iofs var medvetet), och jag hade bara nylonstrumpbyxor, skinnshorts och body på mig, snacka om kallt! Men det var det helt klart värt, hade gjort om det vilken dag som helst, så himla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0