Buy bought bought

Älskar sånadär väggord eller vad de kallas, men har aldrig hittat något med fin stil som jag velat ha. Men nuså!
Jag får ryck ibland och får för mig att samla på mig en massa tills jag ska flytta hemifrån, och idag tiggde jag till mig en assöt ugnsform (AAAAAAAAAAAAAWHH). Har 4 assnygga kaffekoppar (hatar kaffe), en nektarinskål (det ska bara få vara nektariner i den), bestick och strykjärn och lite sånt sedan innan. ÅÅÅH jag vill flytta hemifrån nu på dirren!
Träning blir så jäkla mycket roligare när man har nya skor/sportbh/vadsomhelst, så jag tänkte att denna träningsjackelifjongen skulle få mig taggad igen! Den är ASSKÖN! Ska inviga den alldeles strax, JOGGA TILL GYMMET JARRÅH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0